Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при обезвъздушаване на 2.0 8V T.S.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при обезвъздушаване на 2.0 8V T.S.

    Сменихме термостат и антифриз по учебник. Напълнихме системата с нова течност и запалихме колата. От тук почнаха и проблемите. Колата неще и неще да се самообезвъздуши. След много главоблъскане стигнахме до проблемното място. През връщащия маркуч при дроселовата клапа не минава нито вода нито въздух. Има зверско запушване при дроселовата клапа и цялата система неможе да се обезвъздуши.
    Въпроса ми е каква е идеята на това подгряване на дросела. Има ли вътре някаквъв механизам, който да спече и да не пуска водата? Дали на друг се е случвало там да се запуши и как се е преборил с проблема?

    Предварително благодаря !

  • #2
    Идеята е да не се обледи дросела при определени режими на двигателя. А дали има нещо вътре, не съм търсил, честно казано. И разгледай темите за термостати тук. Напоследък често го имаше проблема.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Само неразбрах нещо ..... Примерно !!! В 1 часа си със стария антифриз и всичко по колата е нормално... В 3 часа си готов с ремонта и смяната и колата вече е ТОТАЛНО запушена.... Нещо немога да хвана смисъла


      155 2.5 V6
      Passat 2.5 TDI 180hp highline

      Comment


      • #4
        Само при дросела е запушено. Преди това колата си е била обезвъздушена и не е пречило. Просто не е връщало вода обратно в казанчето. Колата си е работила нормално и не ми е направило впечатление.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nikisi Покажи съобщение
          Само при дросела е запушено. Преди това колата си е била обезвъздушена и не е пречило. Просто не е връщало вода обратно в казанчето. Колата си е работила нормално и не ми е направило впечатление.
          ми то цялата система се затваря през дросела - оттам се върти водата в мотора - щом е запушено може и да прегреете колицата.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #6
            Нищо не е запушено, чисто и просто не си я обезвъздушил като хората.
            Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

            Comment


            • #7
              Да питам и аз- парното как е?
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                И аз нямах симптоми при моята кола, но имах запушване на същото място...Всъщност бях отишал за друго в сервиза, но майстора (Румен от клубния сервиз) разбра и оправи това... ЗА съжаление т.к не разбирам незнам как е била процедурата по отпушването
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #9
                  Проблема е решен!

                  Имаше някакъв боклук запушил входната тръбичка на дросела(доста е тънка и има голяма вероятност да се запуши дори и от нещо дребно). С малко ръчкане и продухване се премахна и сега всичко е ок. Колата си се обезвъздуши като хората и парното тръгна на макс.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nikisi Покажи съобщение
                    Проблема е решен!

                    Имаше някакъв боклук запушил входната тръбичка на дросела(доста е тънка и има голяма вероятност да се запуши дори и от нещо дребно).
                    Днеска реших да си сменя антифриза , отварям дебелия маркуч от термостата към радиатора и гледам от него изпаднало парче гума Някаква част (3/4 от кръг) от маншон или уплътнителка някаква предполагам. Около 2-3 см. в диаметър имаше и 3 букви на него (вече го изхвърлих). Питам газаджията дали знае какво е , последно прави ремонт на изпарителя , не знае. Доколкото знам в термостата няма гуми никакви , а и него аз съм си сменявал. Та не знам кога ли ще открия липсващата 1/4 от тая гума.
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      ми то цялата система се затваря през дросела - оттам се върти водата в мотора - щом е запушено може и да прегреете колицата.
                      не се заяждам, само искам да внеса уточнение! Мислиш ли, че през това маркуче (фи 8 ) ще мине малкия кръг на двигателя!?! И тогава за какво е оная гумена кривка (фи 20+ и дължина ~15см) излизаща от долнарта страна на термостата и отиваща в тръба и от там във водната помпа?!? Говоря за 155, 2.0, V8. Това маркучле (тънкото) е за самообезвъздушаване на системата и за подгряване на дросела, а колкото до това дали той се запушва - и още как! И моя е запушен, но когато го установих (преди седмица) нямах нито време, нито нерви да се разправям с него, взех 1м маркуч - и от термостата в казнчето
                      155, TS, 2.0i, 8V, климатроник, ABS - 92г
                      Още малко толерантност никога не е излишна!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от метъл Покажи съобщение
                        не се заяждам, само искам да внеса уточнение! Мислиш ли, че през това маркуче (фи 8 ) ще мине малкия кръг на двигателя!?! И тогава за какво е оная гумена кривка (фи 20+ и дължина ~15см) излизаща от долнарта страна на термостата и отиваща в тръба и от там във водната помпа?!? Говоря за 155, 2.0, V8. Това маркучле (тънкото) е за самообезвъздушаване на системата и за подгряване на дросела, а колкото до това дали той се запушва - и още как! И моя е запушен, но когато го установих (преди седмица) нямах нито време, нито нерви да се разправям с него, взех 1м маркуч - и от термостата в казнчето
                        да всъщност през дросела минава байпас и е за обезвъздушаване точно, но е хубаво да е проходна системата - при високи обороти съм виждал оттам каква струя прави .
                        А и ми се случи миналата зима уж хубав антифриз да стане на каша при -17 една сутрин в балкана, та реално този байпас спаси положението, докато другото се оттикне, та не е за пренебрегване фи-то на маркучето!


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment

                        Working...
                        X